Langjähriger US-Pilot sagt, dass der Germanwings-Flug 9525 hätte ferngesteuert werden können – Implikationen, die sich daraus ergeben

Gepostet am Aktualisiert am

Germanwings-Crash und der ”Uninterruptible Autopilot”
Posted By: N8Waechter
Posted date: April 05, 2015
Ein Beitrag vom Nachtwächter am 05.04.2015

——————————————————————————–

Warum wurde 4U9525 nicht von außen übernommen und sicher gelandet?
Am 2. April wurde auf der Internetseite RichieAllenShow.com ein Gespräch des Moderators der Show, Richie Allen, mit dem Flugveteran Field McConnell veröffentlicht. In dem Interview wurden diverse offene Fragen bezüglich des am 24. März in den französischen Alpen verunglückten Germanwings-Flugs 9525 diskutiert. Die drängendste Frage darunter: Warum wurde der Flug nicht vom Boden aus per Fernsteuerung übernommen und sicher gelandet?
Wer ist Field McConnell?
Field McConnell, geboren am 2. Oktober 1949, hat eine langjährige Karriere im US-Militär und im Anschluss in der zivilen Luftfahrt vorzuweisen. Er begann seine Karriere Ende der 1960er Jahre an der United States Naval Academy und flog ab 1973 Kampfflugzeuge für die US-Navy, war danach Flugausbilder und flog später die Douglas F4D Skyray für die North Dakota National Air Guard.

Hier zum ganzen Artikel …
.
.
Field McConnell: „Pilots Are Not Buying The Andreas Lubitz Story. It Doesn’t Add Up!“

.
.

Ein Kommentar:

deanarelvor 3 Tagen

(From a friend)
Thursday, April 2, 2015
URGENT UPDATE REGARDING THE GERMAN JET CRASH
Sources report US/NATO jets in immediate vicinity of jet prior to crash
Evidence tampering: False reports send to NYT regarding cockpit crisis
Genuine Black Box found: Press Conference underway today in Marseille
Potential Crisis in NATO Alliance – is Europe fed up with Cabal Warmongering?
I received information from my French Intel source (top of the food chain). I have been asked to get what actually happened to the German A320 Airbus flight 4U 9525 from Barcelona to Dusseldorf out to the public immediately.
The crash occurred during NATO training in which they were using a secret weapons beam from the US Air Force defense High Energy Laser Area (HELLADS) in their military base at Aviano, Italy. In the plane sat two US experts on radar systems from the Pentagon. At the same time CERN (The European Organization for Nuclear Research) had a power shut down.
This is why the FBI has taken over the inquiry. President Obama is aware of the danger this secret weapon creates for commercial aircrafts.
The report that two jets were seen right before and during the crash and that a beam came from these two aircraft is being investigated.
According to senior sources in European intelligence, the CVR cockpit voice recorder which apparently pointed the finger of blame at a depressed and suicidal co-pilot was transmitted by the BEA to the NYT prior to French investigators arrival to collect evidence to determine the cause of the crash. The apparent planting of false evidence would seem to have been bungled in this case, opening the possibility that a rupture may occur in the NATO alliance should this become public.
In the wake of these developments, on March 31, 2015 the SNPF (pilots air association) made a claim against X to demonstrate to the courts how the evidence had been tampered with in an attempt to deceive not only mankind but the Paris court itself.
PRESS CONFERENCE UNDERWAY: There is a press conference at 6 PM today in Marseille, France. The second black safety box has been found on the crash site. It records all details regarding flight data inside the cockpit. This direct evidence may well contradict the official story – giving rise to an explosive revelation, should the allegations be borne out. Public pressure on France to tear itself from NATO may well build, along with demands from the Italian public to close the NATO military base in Aviano, Italy.
When do we say enough is enough?

Advertisements

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s